srijeda, 2. studenoga 2016.

Kako veslati na spravi za veslanje?



Nedavno sam vidio ljude da veslanje na kabelu izvode bez pretklona gornjeg dijela tijela i pokretanja gornjeg dijela tijela. U prošlosti su mnogi hardcore bodybuilder bili pobornici pokretanja gornjeg dijela tijela kod te vježbe kako bi u cijelosti istegnuli leđne mišiće i povećali opseg pokreta. Koji je pravilan način izvođenja ove vježbe i koji je propisni položaj tijela pritom?

Kad je u pitanju veslanje, cilj je razviti vanjski i unutarnji dio srednjeg dijela leđa. Pravilan je način izvođenja vježbe važan za svaku vježbu, a posebice za veslanje. Povrede nas sve zabrinjavaju, ali nepropisno izvođenje vježbe također može ograničiti rast, posebice zato što vrlo malo vježbi djeluje na unutarnje dijelove srednejg dijela leđa.

ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Glutamin – što kažu znanstvena istraživanja?


Glutamin se u našem tijelu koristi na bezbroj načina od funkcioniranja imuno-sustava, jetre, probave itd...
Dobro je poznato da niske razine glutamina su povezane sa gubitkom čiste mišićne mase, a intenzivno vježbanje smanjuje razine glutamina. Jedno istraživanje je pokušalo direktno povezati razine glutamina sa gubitkom mišićne mase. Uključivalo je 34 zdrava muškarca koje su podijelili u tri grupe. Jedna grupa je radila intenzivan aerobni trening (trčanje) druga grupa je radila intezivan anaerobni rad (dizanje utega i sprintanje) dok treća grupa nije radila ništa. Autori ove studije su otkrili da su najveći gubitak mišićne mase imali muškarci koji su imali najniže razine glutamina, što pokazuje koliko je ova aminokiselina vrijedna i potrebna u očuvanju mišićne mase. Vrlo jednostavno....što više trenirate...trošite više glutamina!

srijeda, 22. lipnja 2016.

nedjelja, 19. lipnja 2016.

nedjelja, 12. lipnja 2016.