utorak, 4. rujna 2018.

L-Carnitine - vaš prvi dodatak prehrani za mršavljenje



Može li sagorijevati masnoće, usporiti razgradnju mišića i povećati energiju neophodnu za vaše treninge? Ako ste vidjeli znanstvena istraživanja koja govore da L-Carnitine može pojačati metabolizam masti, uštediti mišićni glikogen, smanjiti katabolizam i uopće unaprijediti formu u brojnim sportskim aktivnostima, bez neželjenih efekata. 

Da li su vas navedene stvari zainteresirale? Smiješno pitanje! Činjenica je da je L-Carnitine upravo takva supstanca. Svojedobno je izazvala znatiželju brojnih elitnih bodybuildera i fitness natjecatelja kao i sportaša u drugim sportovima.

Što je L-Carnitine?

L-Carnitine je derivat hidroksibutirne kiseline. Iako ljudsko tijelo treba L-Carnitine, znanstvenici su utvrdili da ga tijelo stvara (uglavnom jetra i bubrezi) iz esencijalnih aminokiselina ako je organizam zdrav. Izuzetak su ljudi koji imaju vrlo rijetku genetičku deficijenciju. Nadalje, L-Carnitine tijelo dobija iz raznovrsne hrane, naročito crvenog mesa.

Mehanizam djelovanja L-Carnitine-a

L-Carnitine kao moguće sredstvo za sagorijevanje masnoća dobija na značenju zbog svoje dokazane uloge u transportu dugih lanaca masnih kiselina u mitohondrije u svrhu proizvodnje energije. Iz praktičnog gledišta to izgleda kao prenositelj goriva do mjesta gdje se to gorivo može upotrijebiti.
90% L-Carnitine-a pohranjenog u tijelu se nalazi u srcu i skeletnim mišićima. Ako se aktivnost enzima u mitohondrijima može povećati povećanjem razine karnitina i masnih kiselina unutar mišića, također se povećava apsorpcija masnih kiselina. Rezultat je smanjenje tjelesnih masnoća uz istovremeno povećanje mišićnog glikogena.



Znanstveni dokazi su dovoljno impresivni da zainteresiraju širi krug ljudi iz fitness zajednice, kako rekreativce tako i natjecatelje. U posljednja dva desetljeća proveden je cijeli niz znanstvenih istraživanja i trenutno farmaceutske kompanije proučavaju uporabu derivata karnitina u svrhu liječenja srčanih bolesnika.

Osim sudjelovanja u beta-oksidaciji masti u mitohondrijima, čini se da L-Carnitine ima važnu ulogu u metabolizmu aminokiselina razgranatog lanca u detoksifikaciji od amonijaka i stvaranju uree. To je od naročitog značaja za sve one koji treniraju sa utezima.

KETONI

Tokom svog metabolizma, masnoće ponekad prelaze u ketone. Ketoni mogu biti oksidirani u centralnom živčanom sustavu baš kao i u mišićima. Dvije vrste ketona koji su biološki važni su acetoacetična kiselina i beta-hidroksibutirna kiselina.


Za vrijeme gladovanja, kalorijskog ograničenja ili neke od fizičke aktivnosti koja isprazni zalihe glikogena, glukoza u krvi semora održavati unutar određenihsigurnih limita sve dok se ne poveća broj ketona. Procesi koji stvaraju izvore energije s regulirani od hormona (inzulin, glukagon, hormon rasta, adrenalin, kortizol i dr.).

Glukagon, hormon koji proizvodi pankreas, se smanjuje kada se povećava razina inzulina, uzrokuje povišenje ne samo razine glukoze već i koncentracije karnitina u jetri i aktivira proces stvaranja ketona u jetri. Jednom aktiviran, brzina stvaranja ketona proporcionalna je količini masnih kiselina dobijenih iz deponiranih masnoća.

I gladovanje i niska razina šećera u krvi (hipoglikemija) povećavaju razine glukagona, hormona rasta i adrenalina. Povećanje ovih supstanci vodi višoj razini slobodnih masnih kiselina i ketona te omaže u smanjenju razgradnje proteina.


L-Carnitine kao dodatak prehrani

Tipične doze L-Carnitine-a kao dodatka prehrani su od 100-3000 mg dnevno. Te doze povećavaju razine karnitina kako u jetri tako i u čitavom tijelu i mogu dovesti do povećanog izlučivanja ketona i apsorbcije slobodnih masnih kiselina. Ketoni, kao što je to već prije spomenuto, mogu smanjiti katabolizam.


Ove činjenice mogu biti od velikog značaja za sportaše koji žele smanjiti tjelesne masti i tjelesnu težinu a zadržati maksimalnu snagu i veličinu mišića.

L-Carnitine može biti također koristan u smanjenju razgradnje mišića kod izvrgavanja dugotrajnim naporima, što je od naročite koristi u atletici, plivanju, biciklizmu i drugim sportovima izdržljivosti.



nedjelja, 26. kolovoza 2018.

PROVJERI PONUDU NOVIH "Old School Protein" proizvoda

U ponudu našeg webshopa smo dodali osam novih proizvoda odličnog branda "Old School Protein"!

"OSP BEEF PROTEIN (750g)" -100% hidrolizirane goveđe bjelančevine. NE sadrži gluten ni laktozu.
"OSP VEGAN PROTEIN (750g)" - čiste bjelančevine iz graha sa više od 80% proteinskog sadržaja. Ne sadrže gluten ili laktozu.
"OSP GAINER (1500g)" - Odličan gainer sa dodanim kreatinom za brzo povećanje mišićne mase.
"OSP MALTODEXTINE (1500g)" - Čisti 100% maltodekstrin
"OSP LEUCINE (500g)" - Čisti 100% leucin bez ikakvih dodataka.
"OSP ARGININE (500g)" - Čisti 100% arginin bez ikakvih dodataka.
"OSP CREATINE (500g)" - Čisti 100% kreatin bez ikakvih dodataka.
"OSP OMEGA 3 (100 kaps)" -100% riblje ulje u soft gel kapsulama, pročišćeno od teških metala.

nedjelja, 19. kolovoza 2018.

O dijetama - Dražen Vrbančić

Iz oštrog pera Dražena Vrbančića člana THE Nutrition Team-a dolazi najnoviji osvrt na značenje pojma "dijeta". Razbijanje mitova, gola istina i surove činjenice za dugotrajni uspjeh u ostvarenju vaših ciljeva!
U ovom članku, Dražen je na duhovit način objasnio da dijeta treba biti trajna promjena u vašim životima kako bi se osjećali bolje i bili zdraviji ...
Pročitajte cijeli članak: OVDJE!

petak, 17. kolovoza 2018.

Arnoldov potisak (Arnold Press)

Ovo je vježba koju je osmislio i uklopio u svoje treninge čuveni Arnold Schwarzenegger. Vježba je praktički modifikacija military pressa. Specifična je po tome što pogađa/aktivira sve tri glave ramena (prednje rame, srednje rame i zadnje rame) sa naglaskom na razvijanju stabilnosti ramena.

Ovu vježbu je proslavio Arnold Schwarzenegger te je ona nakon njegove aktivne bodybuilding karijere po njemu i dobila ime! Odlična je kompleksna vježba za povećanje mišićne mase sve tri glave ramena. Naučite tehniku izvođenja "Arnoldovog potiska" te je ukomponirajte u vaš trening ramena!
TEHNIKA IZVOĐENJA ARNOLDOVOG POTISKA + Video pravilnog izvođenja vježbe možete pogledati na slijedećem LINKU

utorak, 17. srpnja 2018.

Koji su najbolji proteini - članak Dražena Vrbančića


Dražen Vrbančić, proslavljeni fitness i bodybuilding natjecatelj je napisao još jedan članak na temu "Koji su najbolji proteini", postoje li uopće najbolji proteini, timing njihovog uzimanja, kvaliteta i još puno korisnih sastojaka za sve nas kojima je fitness način života!

Članak možete pročitati OVDJE!

Bench press uskim hvatom - anatomija pokreta


Bench press uskim hvatom je jedna od najboljih osnovnih vježbi za izgradnju mišićne mase tricepsa ali i pektoralnih mišića te prednjeg deltoida. U ovom članku vam donosimo tehniku izvođenja vježbe, savjete te koji su mišići uključeni u pokret.
Stručna ekipa iz "THE Nutrition-a" u novom članku nam detaljno secira tehniku izvođenja ove odlične vježbe. 

Cijeli članak pročitaj OVDJE!