nedjelja, 16. kolovoza 2015.

PREHRANA - Noćni izlet do hladnjaka


Kada jedete kasno navečer, jedite pametno za mišićni rast, a ne za rast mišićnih naslaga.
Deset je sati navečer i u želucu vam krulji. Da li ćete nadjačati taj poriv i pridržavati se pravila da nema jela po noći, ili ćete se odazvati pozivu hladnjaka? To naravno ovisi vašim ciljevima. IFBB profesionalci Bob Chicerillo i Laura Creavalle te nutricionistica Susan Kleiner daju savjete za obroke i užine kasno navečer i dobar izgled. Oni se u svemu ne slažu, tako da sami morate odlučiti što vam najviše odgovara.
Zbunjuju me večernji obroci. Čitao sam da se navečer ne bi smjelo jesti, najmanje tri sata prije spavanja jer čovjek ne smije spavati i istodobno probavljati hranu. S druge strane, čitao sam i da je takva praksa u redu jer su bitne ukupne kalorije koje se dnevno unose u organizam. Ono što me još više zbunjuje jesu neki izvori koji govore u prilog večernjim obrocima kako bi se održale razine šećera u krvi dok drugi govore o tome kako ne valja jesti ugljikohidrate navečer, a treći da je potrebno jesti isključivo protein kako bi mišići nastavili rasti i u snu. Kad sam gladan navečer, uživam u maloj posudih zobenih sa nemasnim mlijekom i wheyom. Trebao bih smršaviti kojih pet kilograma, ali da li se trebam odreći tog obroka?


Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK

Trening ruku - okretanje ručnog zgloba


Neki ljudi rotiraju ručne zglobove dok rade curl sa bučicama za bicepse i flyeve za grudni koš. Je li to stvar izbora, ili je prisutno djelovanje na mišić?
Kod nekih je bodybuildera to stvar izbora, no rotacija ručnog zgloba neznatno mijenja kut pod kojim radimo na mišić i u nekim slučajevima modificira stupanj uključenosti mišića u vježbu. Ova se tehnika može uklopiti u curlove, potisak (rameni ili grudni) kao i za flyeve s bučicama ili kablom. Najizravniji je učinak najočitiji kod curlova za bicepse, manje je vidljiv kod potiska iznad glave, a najmanje kod flyeva.

Kad stojite s rukama uz tijelo i dlanovima okrenutim jedan prema drugome, vaše su šake u neutralnom položaju. Ako okrenete ruke prema naprijed, odnosno dlanove usmjerite ispred sebe, taj se položaj naziva supinacijom. Suprotni pokret – dlanovi okrenuti unatrag – naziva se pronacijom. Standardni biceps curlovi djeluju na bicepse, brachialise i brachioradialise, ali biceps brachii i brachioradialis također dovode podlakticu u položaj supinacije. Kad rotirate šaku u položaj supinacije u uzlaznom dijelu curla, istodobno radite fleksiju i supinaciju. Posljedica toga je jača kontrakcija fleksora i jača uključenost supinatora u vježbu. Rotacija šake prema unutra u silaznom pokretu, uključuje pronatore i nastavlja rad brachioradialisa .

Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK

Ljetno tijelo ne dolazi u lipnju



Famozna ljetna groznica, a uz nju i navale na plaže Lijepe Naše. Mnogi se vesele provodu na moru, a oni drugi usput žele pokazati što su napravili u teretani. Naravno ti rezultati nisu stigli preko noći, ali ni u dva tri tjedna prije ljeta kako mnogi misle.

Kvalitetna priprema tijela za bilo što postiže se uz dobro organiziran trening koji će s urednim planom prehrane pokazati rezultate. Dva tjedna intenzivnih sklekova i trbušnjaka nikoga nisu pretvorili u manekena, a česte loše dijete iz lifestyle magazina nisu ono što Vam treba za prezentaciju vrhunske linije na plaži ili u društvu.

Cijeli članak možete pročitati ovdje: LINK


Kakve vam pogodnosti, popuste i besplatne stvari nudimo prilikom kupnje u našem webshopu?


Poštovane/i fitness entuzijasti, bodybuilderi, rekreativci, sportašice, profesionalci i natjecateljice, čujte i počujte!

Dugo očekivani brand THE NUTRITION napravio je značajan korak u svojoj ekspanziji zakoračivši na tržište Hrvatske. Oprobani tim profesionalaca uzeo si je za zadatak proširiti kvalitetu branda među sve aktivne Hrvatice i Hrvate.

Naše proizvode možete naručiti putem web trgovine, a kurirska služba dovest će ih na Vašu adresu brže od Eustahija Brzića! Trenutno omogućene opcije plaćanja su: Pay Pay i plaćanje kreditnim karticama, USKORO očekujemo omogućavanje i plaćanja pouzećem.

Široki spektar suplemenata obuhvatiti će sve dodatke koji su Vam potrebni u bilo kojem scenariju. Bilo da se radi o ljubiteljima brdskog biciklizima, rekreativnim sportašima, ili iskusnim bodybuilderima. U našoj ponudi sigurno će se naći suplement skrojen prema Vašim potrebama.

Budući da je tako mnogo artikala u ponudi, stalno ćemo ih ciklirati putem akcijskih ponuda. Svakoga mjeseca druga 3 proizvoda moći ćete naći po još povoljnijoj cijeni nego prije, stoga bacite oko na web shop svako toliko, i pogledajte je li onaj suplement kojeg si toliko želite trenutno na akciji!

Trenutno smo za Vas izdvojili jedan ugljikohidratni proizvod u mega pakiranju s 500grama gratis, gainer za sve one koji muku muče s izgradnjom mišićne mase, te jedan posebno potentan dodatak imenom ; TERMINATOR- zanima Vas o čemu se radi? Pogledajte na linku ispod:

Uz svaku kupnju koja pređe određeni novčani iznos, THE Nutrition Hrvatska daruje vježbačke potrepštine iz rubrike Accessories. Nemojte se iznenaditi ručniku ili shakeru uz Vaš naručeni paketi, ili možda bidonu te rukavicama. Imamo svašta- svašta i darujemo!

Prepoznali smo potrebu za kvalitetnim štivom u sferama treninga, prehrane i ostalih segmenata sportskog života, stoga ćete na našem portalu moći pročitati sadržaje toga tipa, pisanih od tima s uhodanom praksom.

Nadamo se da smo dobili Vašu pažnju i hvala Vam na vremenu koje ste uložili u čitanje. THE Nutrition team želi Vam maksimalan uspjeh u sportskom životu, a može Vas dodatno pospješiti svojim suplementima po atraktivnim cijenama.

Krenimo zajedno u jednu zdravu sportsku avanturu!

Vaš The Nutrition team

Trening doma ili u teretani?


Proces treniranja može se odvijati u različitim okolinama.  Neki ne mogu zamisliti trening izvan teretane, neki se uzdaju u popularni „Street Workout“, a oni treći, treniraju u udobnosti svog doma.

Svaka vrsta treninga ima svoju prednost i pokoju manu, ali odrediti koji od njih je najbolji podosta je teško. Zapravo, ovisi o ciljevima koje smo si zadali. Ukoliko sanjate o karijeri u bodybuildingu, teško ćete je ostvariti trenirajući doma ili u lokalnom parku.

Ako želite funkcionalan trening i druženje, street workout je vrlo zanimljiva opcija za Vas. Teretana također nije loša ideja, ali trening doma opet će Vas unazaditi u aspektu želja i ciljeva koje ste sami sebi postavili. Ima li taj trening doma onda ikakve koristi ili je to samo početna točka novih vježbaća. 

Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK

Proteini i trening



Ako trenirate već neko vrijeme, ili planirate krenuti u tom smjeru, jamačno ste čuli za pomalo zloglasne „proteine i praškove“. Objasnimo malo njihovu funkciju i vezu s treningom. Saznajmo zajedno jesu li ti suplementi zločesta „kemija“.

Svi znamo da naš organizam ne može funkcionirat bez konstantnog pritoka određenih nutrijenata. Bjelančevine, ugljikohidrati, masti, vitamini, minerali, sve su to već dobro poznati nazivi koji se stalno vrte u reklamama za hranu, zdravlje, sport i druge životne aspekte. Pa ipak, kada netko spomene bjelančevine- proteine, javlja se neka averzija u mnogim ljudima.

Ponekad pojedinci izgube poimanje da se proteini nalaze u našoj hrani, u gotovo svakoj namirnici, ali u različitoj gramaži. Ti proteini nama su prijeko potrebni u tjelesnim procesima, sastavu organizma i gotovo svakom aspektu našeg života.  Pa kako onda nešto tako važno, može biti percipirano tako pogrešno?

Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK