nedjelja, 28. lipnja 2015.

The Nutrition - Kreatin u kapsulama ili u prahu?



Pitanje koje si mnogi postavljaju pogotovo početnici koji kreću sa treninzima snage. Ovim člankom ćemo dati odgovor na to pitanje ali i na još poneko vezano uz konzumaciju kreatina.
Općenit odgovor koji bi dali je da svakako isplativije i bolje kupiti mikronizirani kreatin monohidrat. U većini slučajeva to je slučaj. Pošto se radi o prahu bez okusa i mirisa, lako se dodaje u sve proteinske shake-ove i mikseve. A pogotovo (što je zapravo i najbitnije) u shake nakon treninga.
Njegova loša topivost u vodi je jedna zasebna tema ali dovoljno će biti reći da sa mlakom vodom koju dodajete u shaker znatno pospješujete topljivost kreatina. Time postižemo da ga se znatno više aposrbira u krvotok. A smanjujemo količinu kreatina u kanalizaciji diljem Hrvatske! :)

Znamo da sa ovim trikom vaš PWM (post workout meal) postaje još lošijeg okusa ali ako želite uživati u ukusnom shake-u onda radije posjetite restoran brze hrane sa klaunom kao zaštitnim znakom. Shake nakon treninga treba „odraditi posao“ na najbolji mogući način jer je vjerojatno najvažniji obrok u danu. Ako budemo toliko hrabri pa skrenemo fokus na samo jedan obrok.


Nema komentara: