nedjelja, 29. svibnja 2016.

Kako do najbolje forme - Utezi ili kardio?

Temperature divljaju, cvijeće cvjeta, a u teretanama i fitness centrima zaljubljenici u fitness polako težište prebacuju na kardio vježbe. Pa to je barem normalno: Ako želite nositi ljetnu odjeću i pritom se dobro osjećati, prvo morate smršavjeti. No, ako prestanete stepati,voziti bicikl ili trčati, znajte da ne morate biti lancima vezani za kardio sprave kako biste izgubili masne naslage.


Naravno da su aerobne naprave važne u toj bici, ali ako želite imati lijepo izgrađene mišiće ne morate toliko vremena provoditi odvojeni od utega. Već je i samo dizanje utega dostatno da se definirate. Pritom se nećete morati brinuti oko gubitka mišićne mase. Bez obzira na ciljeve treniranja, aerobne vježbe trebale bi biti dio vaših treninga zdravlja radi. Osim što smanjuju rizik od srčanih bolesti, imaju još pozitivnih učinaka koje vam treninzi s utezima ne mogu omogućiti, kao što su pojačana potrošnja i iskorištavanje kisika, ali i ubrzavanje djelovanja enzima za sagorijevanje masnoća. Sve to vodi do krvi bogatije kisikom koja ima dotok u mišiće. Dr. Jeffrey Potters, direktor znanstvenog laboratorija na sveučilištu Kansas, kaže: "Iako nema dokaza za to, teorijski, pojačan protok krvi i povećan kapacitet oksidacije mogu ubrzati uklanjanje nusprodukata metabolizma i tako dovesti do bržeg oporavka od treninga s utezima.




Nema komentara: