nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Trening ruku - okretanje ručnog zgloba


Neki ljudi rotiraju ručne zglobove dok rade curl sa bučicama za bicepse i flyeve za grudni koš. Je li to stvar izbora, ili je prisutno djelovanje na mišić?
Kod nekih je bodybuildera to stvar izbora, no rotacija ručnog zgloba neznatno mijenja kut pod kojim radimo na mišić i u nekim slučajevima modificira stupanj uključenosti mišića u vježbu. Ova se tehnika može uklopiti u curlove, potisak (rameni ili grudni) kao i za flyeve s bučicama ili kablom. Najizravniji je učinak najočitiji kod curlova za bicepse, manje je vidljiv kod potiska iznad glave, a najmanje kod flyeva.

Kad stojite s rukama uz tijelo i dlanovima okrenutim jedan prema drugome, vaše su šake u neutralnom položaju. Ako okrenete ruke prema naprijed, odnosno dlanove usmjerite ispred sebe, taj se položaj naziva supinacijom. Suprotni pokret – dlanovi okrenuti unatrag – naziva se pronacijom. Standardni biceps curlovi djeluju na bicepse, brachialise i brachioradialise, ali biceps brachii i brachioradialis također dovode podlakticu u položaj supinacije. Kad rotirate šaku u položaj supinacije u uzlaznom dijelu curla, istodobno radite fleksiju i supinaciju. Posljedica toga je jača kontrakcija fleksora i jača uključenost supinatora u vježbu. Rotacija šake prema unutra u silaznom pokretu, uključuje pronatore i nastavlja rad brachioradialisa .

Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK

Nema komentara: