nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Kako ostati snažan i fit i nakon 40-te?


Fontana mladosti? Ponce de Leon je imao dobre namjere, ali je isto tako mogao ostati doma i kupiti si dobre tenisice i krenuti u teretanu...
Dobro je poznata činjenica: vježbanje može zaustaviti širenje mnogih bolesti koje se često povezuju sa starenjem. Treninzi snage povećavaju mišićnu masu, ubrzavaju metabolizam i poboljšavaju tjelesnu građu. Ne samo da se jačaju mišići, nego i tetive, ligamenti i zglobovi. Kardio treninzi daju bolju kondiciju kardiovaskularnom sustavu, uključujući srce i pluća, poboljšavaju aerobne sposobnosti i snižavaju razine lošeg kolesterola. Vježbe utezima pojačavaju gustoću kostiju. Vježbe istezanja sprječavaju širenje krutosti i ublažavaju bolove. Asve to zajedno stvara bolje raspoloženje, daje više energije, smanjuje stres i poboljšava kvalitetu življenja.
Ljudi sve duže ostaju zdravi i u formi i zato niti s 40 godina ne biste se trebali osjećati starima. U 40-tim godinama sustav popušta. Ako ljudi imaju temelje iz sporta, postoje programi koji će vam omogućiti da očuvate zdravlje. Ljudi u 40-tim godinama snažniji su, a i mudriji kad je riječ o njihovim tijelima. Znaju što njihovo tijelo može.
Program vježbi ovisiti će o prošlosti povezanoj sa sportom i dizičkoj kondiciji. Ako ste iznad 40 godina, ili u obitelji postoje srčani problemi ili ste pušač, potražite savjet liječnika prije nego počnete.
Morate raditi kardiovaskularne vježbe, trebaju vam treninzi snage i dobra program prehrane. Možda će vam trebati više vremena za oporavak nakon treninga, ali to ovisi o tome koliko intenzivno trenirate. Morate slušati svoje tijelo. Također u oporavku vam znatno mogu pomoći i suplementi kao što su naš: THE Amino WheyTHE Glutamine i THE Omega 3.


Cijeli članak pročitajte ovdje: LINK

Nema komentara: